Reklamace
Nemáte z dodaného zboží radost a chcete jej do 14 dnů vrátit? Nebo je poškozené? Nebo chcete vyměnit za jiný produkt? U nás je to snadné.
Vrácení a výměna zboží
Zboží můžete do 14 dnů od doručení vrátit nebo vyměnit. Pro vrácení nebo výměnu je důležité, aby bylo zboží nepoškozené, bez známek užívání a v původním nepoškozeném obalu.
Prosíme, zabalte jej pečlivě, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy. Ideálně využijte náš obalový materiál, ve kterém jsme vám balíček odeslali a nezapomeňte do něj přiložit Formulář pro odstoupení od kupní smlouvy.
Balíček zašlete na adresu MAZZLE s.r.o., Skladištní 40/16, Poděbrady V, 290 01 a přepravci předejte tyto kontaktní údaje: info@swimi.cz, 607 015 212. O odeslání balíčku nás informujte nejpozději v den odeslání na e-mailu info@swimi.cz.
Pokud nám chcete poslat zpět objemné zboží či atypicky balené produkty, prosíme, nejprve nás kontaktujte na info@swimi.cz. Společně se dohodneme na nejlepším postupu.
Jakmile k nám balíček dorazí, zkontrolujeme jej. Pokud bude vše v pořádku, vrátíme vám peníze na účet, nebo odešleme nový požadovaný produkt.
Reklamace
Pokud vám dorazilo zboží poškozené nebo nekompletní, napište nám na info@swimi.cz. Do e-mailu uveďte:
- jméno a příjmení
- číslo objednávky
- popis vady spolu s fotografií
- e-mail a telefon
Tento přímý způsob komunikace velice urychlí celý reklamační proces. Pokud se nedohodneme jinak, zboží nám pošlete na adresu MAZZLE s.r.o., Skladištní 40/16, Poděbrady V, 290 01 společně s vyplněným Reklamačním formulářem. Reklamace vyřizujeme v zákonné lhůtě 30 kalendářních dnů a postupujeme dle našeho reklamačního řádu – více zde.